06:45

06:45 vaknade jag och var låg i blodsockret det är ju lagom roligt när man somnade 2 på natten. men de va bara upp och äta sätta sig i soffan och försöka hålla sig vaken. sen var det ju bara att åka till skolan. sov hos andrea i natt så de tar ju sin tid att åka till skolan därifrån. gjorde de jag skulle i skolan sen drog jag till trollholmen och träffade anden, budda, babben, sebbe och steffie, drog iväg med anden i bilen och gled runt. körde vell om kring ett tag sen åkte vi tillbax till trollholmen och träffade robert. kl 1 drog jagg därifrån och då har ju rikard lunch rast så jag drog och hämtade han på jobbet åkte och köpte snus i rondellen och sen en hamburgare och mc flurru på driv in. satt i bilen och åt hamburgare när linus ringer och har glömt sina nyklar hemma så han var ute låst. men han har ju tur jag skulle till solna och hans mamma jobbar där så vi tog bilen stannade på rotebro station och där träffade vi dennis anton och fabbe. fan vad mycket folk jag träffat idag helt galet. lämnade linus på solna station sen åkte jag till andreaa min underbara älskling. vi har vell inte gjort så himla mycket vart och handlat och myst lite. nu sitter vi i sängen med varsin dator och skriver blogg "gud vad romantiska vi är" hihi har vell inte så mkt mer att säga ingen extra speciel dag utom att jag får vara med andrea.  nu får ni ah de så jävla bra och sova så grymt bra ni bara kan puss påre



bilden är tagen dagen då vi blev tillsammans

älskar dig andrea<3 igår idag imorgon föralltid<3 du finns alltid i mitt hjärta baby<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser så grymt avslappnade ut tillsammans, harmoni helt enkelt. Att träffa en själsfrände gör en lite mindre egoistisk och mer hel som människa. Vacker bild.

2008-12-11 @ 22:50:27
Postat av: madeleine

Finns det något som heter Trollholmen?? Alltid lär man sig något nytt.

2008-12-11 @ 22:51:50
Postat av: jimmyh

haha trollholmen är en skola.

2008-12-11 @ 22:55:48
Postat av: Cimarosa

Jimmy, jag älskar dig.

Med dig är jag hel, du gör mig lycklig!



Föralltid<3

2008-12-12 @ 14:30:30
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka coola namn dina kompisar har...anden och budda...:) Känns lite som om man är på en religiös resa eller en andlig resa kanske....Det låter mysigt, ha de så bra i helgen! :)

2008-12-12 @ 14:30:36
Postat av: jimmyh

haha igentligen heter dom sebastian och fredrik men jaja

2008-12-12 @ 21:59:06
Postat av: Matilda

Gulliga ni är tillsammans :)

2008-12-15 @ 17:41:53
Postat av: jimmyh

ja visst e vi och de bästa av allt är att de e bara 12 dagar kvar till vi vart tsm i 5 månader de e typ hur underbart som helst:D jag älskar andrea mäst av allt

2008-12-15 @ 18:09:59
Postat av: N

När blev du tillsammans med henne? (:

2008-12-15 @ 18:22:20
URL: http://ninaronnn.blogg.se/
Postat av: jimmyh

den 27/7-08 kl 04:27 för å vara exakt

2008-12-15 @ 22:32:10
Postat av: Anonym

galet vacker bild

2008-12-17 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0