biltvätt

shulululu.  vaknade kl 7 inte taggad på att gå upp när man sovit 5 timmar. drog från solna typ kvart över 8 sen va de hem sen skolan. låg i soffan på rummet och lirade quadra pop tills de va dags för lunch. pizza satt ju inte helt fel. thompa dajvid och kängan. var lite små nära på att döda honom men mina lugna gener vad jag nu fått dom ifrån hindrade mig. men de va lite lockande att köra över honom(A) jag har redan varnat han men han lyssnar ju inte. så vi får se hur d går då. men men jag hade ju extremt tråkigt och linus va i stan så vi möttes på solna station sen va de ju bara dra hem och tvätta bilen och sätta på nya fina ventiler. nu ahr jag faktiskt tvättat den som jag sagt att jag ska göra så länge. visst vill ni ha en fin bild på resultatet. ni vet ju hur den såg ut innan om ni kollar inlägget" rådjur, handbroms och ett dike" nu kommer bilden iaf



www.flickr.com/joakimholmstrom de e adressen till min brors bilder. de e han som tagit bilden. besök gärna sidan

lite renare än innan specielt fälgarna(A) ja de va vell allt om det. nu e jag med linus ska vell äta nån form av middag. sen vet man ju aldrig om de blir gården men man vill ju inte ut och skita ner bilen(A) tog ju typ en timme åh tvätta den. just det. min moppebil är en tjej. men avd fan ska den heta? inte bettan usch på det namnet kom men förslag på namn på min bil:D:D uppdaterar vell ikväll de va allt så länge pusspåre. de va inte alls allt. jag har faktiskt en flickvän som jag älskar mest av allt. och ALLA ska veta hur mycket jag älskar andrea. andrea jag älskar dig mäst av allt. du e underbar tack för att du alltid finns här gumman<3<3 nu va de allt. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stumpan sött som socker som din lilla bil :P kram

2008-12-18 @ 22:24:49
Postat av: Tobbe

hehe den är juhe cool ju :P

funtat på att lacka :P

fatta den helsvart med raceingstripes XD fett cool juhe

2008-12-19 @ 15:10:35
Postat av: Albin'

Din bil är såfinsåfin :)

2008-12-21 @ 21:13:39
URL: http://sopstation.blogg.se/
Postat av: Linus

spjutet ;) kommer inte på nått bättre :)

2008-12-22 @ 11:15:56
URL: http://linos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0