dagen

hej igen! tänkte berätta lite om dagen.  mamma ringde och väckte mig klockan nio men de hjälpte ju inte så jag somnade om jag vaknade 10:27 och börjar skolan halv 11 så jag hade tre minuter på mig.  jag hoppade upp ur sängen, klädde på mig, tog medicinen och satte mig i bilen för att åka till skolan. jag kom 5 minuter så från sängen till skolan på 8 minuter e vell ganska skillat. i skolan va de lite halv jobbigt skulle läsa 57 sidor i boken "populär musik från vittula" läste 10 sidor innan jag fick galet ont i magen för jag va tokhungrig så jag thomas och jakob drog till matsalen och käkade de va vidrig mat prinskorvar fast de va kycklingkorv. sen tog vi bilen till jocob på lunchen och chillade lite tillbax till skolan och läste 47 sidor till i boken. de va förjävla långtråkigt. men sen drog jag hem iaf satt vid datan och tråkade drog och tankade med linus, käckade mat kollade på gatornas krig på tv sen drog jag till andrea. väldigt mycket bilåkning nu känner jag. nu är jag iaf med min underbara älskling gud vad jag saknat henne vart utan henne i typ ett och halvt dygn har inte sovigt utan varandra på över en månad så de va riktigt jobbigt att lägga sig i sängen igår. ja de va vell typ min dag. försöker få tag på albin så jag kan låna hans rakaparat så jag kan raka skallen tröttnat på allt hår de e bara jobbigt att ha. men ni får ha de så jävla bra och sova gått puss på er alla läsare. kommentera lite om ni orkar. puuuuuuuuuuss 

Kommentarer
Postat av: asa

Ska du ta bort håret...Ja varför inte jag tror du är fin både utan och med...Jag kommer inte ihåg hur du såg ut sist jag såg dig. Du hade inte så långt hår som på bilden på bloggen, eller hur!?

2008-12-10 @ 20:06:54
Postat av: jimmyh

sist hade jag vell 5 millimeter på skallen men nu blir det 0 mm

2008-12-10 @ 20:08:59
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: madeleine

Du har sådan härlig energi i ditt skrivande, bra kämpat med läsandet fast det var så tråkigt. Fick du inte lyssna på boken istället, då kan du ju njuta av storyn istället för att kämpa med en massa bokstäver. Bra jobbat iaf.

2008-12-10 @ 20:54:42
Postat av: Hannah

men neeej raka inte av ALLT hår, du passar i att ha liksom lite ;)



vi måste ses snart, lessen för att jag inte har tid verkligen. men KANSKEKANSKEKANSKE nästa helg. men vågar inte lova ngt. vi får se hur det blir med allt.

puss<3

2008-12-10 @ 21:38:47
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha fasna på antalet sidor 57 eller 58 (11+47=58) skoja bara.

Ska håret bort igen, jag tycker också mitt hår är jobbigt ska vi snagga tsm haha eller inte. pöss :)

2008-12-11 @ 22:06:25
Postat av: jimmyh

du e bra rolig du. ja håret e redan borta

2008-12-11 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0