helvete shit oj oj

hejsan nu har jag inte uppdaterat sen i onsdags. fy på mig. sa att jag skulle ladda upp en bild som jag kände mig väldigt liten på. jag parkerade bredvid en hummer här kommer bilden 


där kände man sig inte så stor. sen på torsdagen så hade jag och Andrea varigt tillsammans i 4 månader. jag åkte och hämtade Andrea i skolan och då fick hon en stor röd ros. vi myste lite sen åkte vi till sergel och kollade på bio. vi såg låt den rätte komma in. den va inte alls som man trodde den skulle vara. handlade om en kille som var mobbad i skolan. visst var vi söta på vår månadsdag


sen var det fredag och albin och stoffe kom till väsby. vi chillade lite ute sen drog vi hem till fredrik. albin och stoffe hade fått i sig lite för mycket alkohol för att åka ensamma hem så vi åkte med dom till väsby station sen kom pappa och hämtade oss där. en trevlig kväll. lördag så var det reklamutdelning sen åkte vi hem till andrea. jag e ju inte smidig satte mig på andrea´s vardagsrums bord. då släppte benet och bordet föll ihop och där satt jag på golvet. men kreativa som vi är så lyckades vi laga bordet med massa lim. sen var de bara ta bilen och åka tillbax till väsby. vi skulle träffa matte på gården kl 7 vi var vell dr i en halv timme sen var vi tvungna att dra innan alla turkar kom som varje helg försöker få tag på matte. så vi drog och gömde han hemma hos mig. idag har jag vart på jula och köpt nya högtalare. nu ska jag åka och hämta andrea i solna sen ikväll ska jag kolla in ny sterio nya högtalare och bas i moppebilen kanske uppdaterar i kväll ha de bra puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0