jul lov

hejsan har inte skrivigt på ett tag nu men har helt enkelt inte haft tid. det e lov nu och jag kopplar av har haft datan avstängd och mobilen tänkte jag ha avstängd hela lovet så man kan ha de lugnt och mysigt. igår hade jag och andrea mys dag. vi bara myste lagade mat åt och kollade på film och bara ägnade dagen åt varandra. idag har vi delat ut reklam de gick jävligt fort och va inte så himla tråkigt för vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord. nu spelar vi nitendo wii de e typ as roligt:D specielt boxning(A) sen ska vi äta god middag och åka till solna. sen ikväll blir det bara mys och kolla på film. så chill lov så de inte e sant. såg att läsar antalet sjunker. de e inte så konstigt när jag inte skrivigt nått men nu e jag tillbaka. ha de så himla bra puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0