julgran och julklappar

tjenare tjenare. vaknade imorse med ♥andrea♥ på sängkanten. bara de är hur underbart som helst. hon sa att skoonsen va klara om 5 minuter men jag va ju sådär lagom sugen på att hoppa upp. låg och vände på mig och försökte somna om men de blir svårt när andrea sparkar upp mig. så de va bara gå upp och äta och ta sig sin morgon cigg. vi kollade lite på tv sen skulle andrea och hennes mamma upp på vinden och hämta julgranen och grejjerna till den så då hoppade jag in i duschen. vi satte ihop plast granen och pyntade den. nu sitter jag i sängen och skriver blogg. sen ska vi vell kanske äta något. städa klart rummet sen ska vi ner till solna centrum idag igen och köpa julklapp till andrea´s mamma. sedan vet jag inte vad som händer idag. blir vell bara koppla av och mys som resten av lovet. imorgon ska jag köpa julklappar till andrea, bror, mamma och syster. så jag vet inte om pappa hämtar mig här i solna eller om jag ska ta mig till väsby. de va vell allt för stunden kommer så klart en uppdatering ikväll så de e bara att hålla ut pusspåre åh god jul   

dom pepparkakorna gjorde andrea till mig gulligt va?:D älskar dig andrea♥




Kommentarer
Postat av: Maliiiin

fett gulliiigt :D

2008-12-27 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0