onsdag

vaknade vid 9. äntligen kunde man sova ut för en gång skull.  jag åt frukost sen skjussade jag ner andrea till centrum för hon skulle till tandläkarn. drog hem och slappa. kollade lite på insider och invandrar brottslighet. i sverige kan man inte säga att brottet begicks av en invandrare. om ett brott begås av en invandrare så säger man gärningsmannen var svensk medborgare. om det är en svensk som gör brottet säger man inget om att han är svensk medborgare. jag tycker att rättssystemet i sverige idag är för kompliserat och dåligt. 75-80 procent av de intagna på svenska fängelserna har utlänsk bakrund så fint som de heter på kriminal språk. man får inte säga invandrare för då e man rasist. inte fan e jag rasist för att jag säger vad jag tycker och har rakad skalle? sveriges syn på rasism borde ändras. får jag inte ha vilken frisyr jag vill för att då e jag rasist? ni hör ju själva hur de låter. om jag så väl blir nedslagen så kommer jag inte låta håret växa. aja de va vell allt om de. drog på lite nudlar till lunch när jag skulle sätta mig och äta kom min älskling hem. hur underbart som helst. vi drog ut med bilen och andrea fick köra lite på city gross parkeringen. hon  va fan duktig . och den ända som kört min bil utom jag;D vi drog in på bauhaus och kollade på badrum och kök och grejjer till garaget mohhahah man måste ju ha framtidsplaner annars är det lätt att köra fast. sen drog vi hem och hämta pengar och cigg sen var nästa hållplats centrum. drog ner dit andrea köpte en chai-latte och jag köpte root beer värdens godaste coola. smakar som jenka tuggumin. svin gott. men nu e vi hemma igen sitter i soffan skriver blogg och andrea pluggar arslet av sig som vanligt. skönt med lov så man kan koppla av lite. nu e de ju bara morgon dagen kvar då blir de pizza med thompa och jakobson. sen fredag så e  de ju bara betygen och fika sen e de ett skönt jullov. har ju sagt velldigt länge nu att jag ska tvätta bilen men imorgon tänkte jag försöka få de gjort. de va vell typ allt jag har att säga ha de så himla bra puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0