SAKNAR DIG

god kväll läsare. jag känner mig skitkonstig. själklart är det nån av er som tycker att jag alltid är skitkonstig och de vet jag men nu känns de på ett annat sätt. jag saknar andrea hur mycket som helst. jag vet ju att hon alltid finns här för mig och att jag får träffa henne imorgon men jag orkar verkligen inte vänta vill bara ha henne här nu. jag e jätte trött men vill inte sova. ner på soffan och kolla mordutredningar och biljakter som vanligt då? gå ut och röka lite bara först. jag saknar andrea sjukt sjukt sjukt mycket och bara älskar henne mest av allt. hoppas jag iaf somnar innan jag blir pigg igen för jag orkar inte vara vaken hela natten. under kvällen har jag vart med linus kollat på tv och dragit till gården. sen när jag kom hem började allt kännas knas känner mig fett dålig som pojkvän asså jag har typ bara skickat några få sms till andrea idag och så pratade vi bara i 20 minuter på kvällen känner mig så hämst. har iaf hittat en favorit låt som e så himla underbar. den e typ precis så som jag har haft det. sober har gjort låten och den heter vem. http://www.youtube.com/watch?v=1Ny5tEc8nr4 lyssna på den. den är skön om man haft det jobbigt tidigare i livet. dom flesta av mina läsare vet vell min resa. 8år så blev de soc 10 år blev de barnpsyke 4månader och shorfamilj. slagsmål och misshandel. sorglig fakta men inget någon kan ändra på de har jag i blodet. tänker inte berätta mer nu ska jag dra hela historien så blir det en hel bok och de har jag inte tålamod till. men erfarenheter är alltid bra. allt ont har något bra med sig och tvärt om.   
ikväll har jag och linus vart på gården och flummat. men nu ska jag vell ner till soffan eller nått god natt och puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0