söndag

hej hej.  vet ni vad jag gjorde i fredags jag slet sönder handbromsen på bilen mohahahha. jag och matte va ute och sladda sen helt plötsligt släppte den. jag kanske e lite för hårdhänt (a). så de måste jag fixa *suck*  men men igår satt i hemma i soffan och kollade på tv med andrea´s mamma (Elizabeth) och hennes kompis ane, de va trevligt. men iaf vaknade vell runt 10 i morse så va vi ju hundvakter så de va ju bara upp ur sängn äta frukost och ut med hundarna. vi hoppade in i duschen och sen kom gästerna Tommy (Elizabeths bror) Sandra (Tommys dotter) Rickard (Sandras man) och Hasse tror jag han hette (Tommys kompis) vi åt lite lunch och hade de trevligt. sen slöade vi vell typ bara hela kvällen andrea somnade sov en timme vaknade och sov en timme till. vi gick sista promenaden med hundarna innan dom skulle hem sen gick vi och köpte varsin pizza. munmigt värre. nu sitter jag i sängen och chattar lite. andrea ligger så sött bredvid och sover. imorgon ska jag upp klockan 7 och ta mig till skolan. sen ska jag försöka få tid att tvätta bilen sen har jag ingen aning om vad som händer. har vell inge mer att skriva tror jag ett ganska kort tråkigt inlägg men ni får ha de så jävla bra allihop och sov gott puss puss.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha asså jimmy, du måste vara mer försiktig!! du kommer fan göra illa dig själv omedvetet snart :P var rädd om dig, för både din och andreas skull :) puss<3

2008-12-15 @ 16:32:21
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: jimmyh

de finns ju risk för de men adrenalin e underbart men jag vill ju inte va med om en olycka:(

2008-12-15 @ 17:33:28
Postat av: Cimarosa

Tack Hannah!



Älskling hör du där?

Du måste vara försiktigt!

Jag dödar dig om ngt händer!!!

Jag älskar jue dig! <3<3<3

2008-12-15 @ 19:24:44
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: jimmyh

2 mot en de e ju fusk men okej då jag ska ta de lugnt för vår skull älskling

2008-12-15 @ 22:11:09
Postat av: madeleine

Härligt att du kan skratta åt allt galet som händer, bättre än att bli arg =)

2008-12-17 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0