trött

tjenare allihoppa. mina läsare försvinenr mer och mer. det är inte roligt att se. man blir ju mer sugen på att skriva när man har fler läsare. och ni som läser kan vell kasta in en liten kommentar. iallafall jag vaknade vid 1 för då ringde pappa och väckte mig. vi åt frukost och gjorde oss i ordning för att åka in till stan. vi sprang runt lite sen in på elgiganten och köpte en blurey dvd eller hur de nu stavas. men sen ville ju andrea ha en sladd mellan datan och tvn så de köpte vi på siba men sladden visade sig vara för stor så den måste i ju byta ut. jag är så fruktansvärt seg. man vaknar när det blivigt mörkt och lägger sig när det börjar bli ljust. det känns ju helt fel och snart börjar skolan så då måste man ju ändra på rutinerna. och jag ska faktiskt sluta röka, men snuset komemr jag inte lägga av med. men året ska avslutas med en god cigar. nu ska vi instalera dvd spelaren sen ska vi till bromma och byta sladden sen är det midag och film. massa mys. älskar min andrea. ha de bra som fan puss påre

Kommentarer
Postat av: Stoffe

jag har iaf inte försvunnit som läsare!:D

2008-12-29 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0