ungefär 9 timmar kvar till julafton

hejsan alla glada och ledsna eller vilket humör ni är på hej iallafall. pappa ringde runt 9 och sa att han var vid infra city och var på väg hit *panik* upp ur sängen kasta på sig kläderna och springa ner till cafét och dricka en latte och äta en negerboll med pappa innan vi skulle handla julklappar. till mamma hade han redan köpt från mig så de va ju skönt. men vi åkte ner till solna centrum . gick in på clas ohlson och köpte julklapp till min syster det blev ett verktygssätt eftersom hon ska flytta hemifrån i februari så kan hon behöva lite verktyg. sen var det vidare i några butiker och köpa olika presenter till andrea kan ju inte säga vad jag köpte eftersom hon läser bloggen. men handlade några saker till henne iaf och jag vet att hon kommer bli super duper nöjd:D sen vidare till systembolagen. där köpte vi en vinflaska till andrea`s mamma. pappa ville ha nått specielt vin men det hade dom inte. bajs på systemet (bättre med smuggelsprit) hahhaha skojja. sen var det vell dags att åka hem. rökte min sista cigg:( har inga cigg och bara 2 snus. hur ska jag överleva? iaf jag åt lite nudlar och andrea hade kommit hem nyligen hon avr hos tandläkaren och lagade några hål men vi tog bilen till city gross. där fick andrea köra lite bil. alltid lika roligt att se henne ha roligt och vara glad. sen in på bauhaus och kollade på en andten, sätesöverdrag, slutdämpare och golvmattor till bilen. kollade även lite på badrum. sen var det vidare igen till solna centrum. andrea tycker inte om när jag "tjuvparkerar" eftersom jag inte har någon registreringsskylt fram så kan man backa in så ser ingen registreringsplåten och då kan dom inte ge en några böter. så vi gick till hennes mamma och fick lite pengar så vi kunde betala. sen skulle vi köpa julklappar till mina föräldrar från andrea och hennes mamma så vi köpte en merci chokladask och en julblomma. sen tog vi en vinflaska som andrea hade hemma och så la vi ner allt i en korg de blir jätte fint. så nu e vi tillbaka hemma och bara tar det lugnt. vet inte vad vi ska göra idag men det blir vell bara mysa antar jag. ja i morgon är det julafton puss påre 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ge älsklingen en bämsekram från mig!! och ha en suuuuper bra jul, vi hörs säkert igen innan jag åker, men om inte, ha det superbra och godjul och gott nytt år!!<3<3

2008-12-23 @ 14:55:13
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: jimmyh

de ska jag göra just nu sover hon men så fort hon vaknar så ska jag krama henne från dig. när åker du? god jul och gott nytt år

2008-12-23 @ 15:05:51
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Cilla

hoppas dom gillar den söta korgen..:)

2008-12-23 @ 15:10:28
URL: http://check.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0