helgen närmar sig sitt slut

tjenixen god morgon haft en bra helg? i fredags tog jag mig till skolan satte mig ner och skulle arbeta lite matte. jag han inte börja arbeta innan pappa ringde. då va de bestämt kl 12 skulle vi åka till Söderhamn 22 mil härifrån för att kolla på en moppebil. pappa hämtade mig på skolan så åkte vi hem och hämtade lite grejer sen plockade vi upp linus vid centrum och farmor vid station. en lång bilresa senare så var vi framme. moppebilen var hur fin som helst och jag fick köra lite gran. vi betalade handpenning på 13 000kr så nästa helg ska vi åka och hämta den. så snart har man nått nice att gida runt med i vinter. på vägen hem somnade jag och linus i baksätet och sov en timme sen när jag kom hem så åkte jag och hämtade andrea med moppen de blev moppens sista åk tur med mig som ägare. sen efter en god midag så åkte vi till gården. lördag morgon. vaknar äter frukost och delar ut reklam. hem och fika lite och lägga sig i bubbelpoolen med andrea. sen åt vi en mumsig middag och tårta till efterrätt sen var det gården som stod på shemat så kom albin hit från solna så då mötte vi honom först. idag ska jag kanske med andrea och shoppa med jag vet inte. slänger upp en till bild på moppebilen visst e den vacker?













Kommentarer
Postat av: Madeleine Sahlin

Jag tycker om din blogg och dina bilder. Som språklärare märker jag också hur dina texter utvecklas =) Du är ärlig och hudnära i ditt skrivande.

Sluta aldrig att skriva, det är ett sätt att existera och ge avtryck.

2008-11-17 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0