Nu blir det moppebil

nu e de såhär att de blir ingen bugrider. vem tackar nej när ens pappa kommer och säger att han betalar en moppe bil? här e de en bild på min blivande älskling. andrea älskar jag mest av allt men de e alltid roligt med nya grejjer svårt att sova? nehe? de e såhär att jag har inte svårt att sova utan de e fullkomligt omöjligt. de e inte allt för roligt att sitta ensam vid datan halv 2 på natten utan då borde man sova. de som gör de ännu svårare att sova är att andrea inte e här:( jag saknar henne:( om man ligger i sängen och har världens underbaraste flickvän bredvid sig som ligger och håller om än så känner man sig lugn och kroppen kan koppla av så man kan sova? men hur gör man när man är ensam? tar med sig täcke och kudde och lägger sig på soffan och kollar tv till 4-5 på morgonen. de känns inte helt rätt men de e så man lever. 6 och en halv timme tills man ska stiga upp och jag e inte trött än:( hur länge orkar kroppen? när ska den förstå att jag vill sova? aja skit i alla problem nu. nu ska jag faktiskt sälja moppen och köpa moppebil. nån som råkar vara intresserad av en YAMAHA AEROX 08 ORANGE? gått 512 mil. 20 000kr billigare vid snabb affär. oj oj kommer nån orka läsa igenom det här? Andrea du e ju faktiskt helt jävla underbar du har lixom gjort mig till den jag är. är aldrig längre i bråk och "sköter" mig. bara 15 dagar kvar tills vi vart tillsammans i 4 månader älskling. om man skulle lägga sig på soffan och kolla om de går nån dynga kanske. har inget mer att skriva om. tack andrea och alla andra som finns för mig. jag ställer upp för dom nära som jag vet ställer upp för mig. ha de bra alla där ute (ni få som läser det här)

Kommentarer
Postat av: Cimarosa

Bejbi<3

Vi får snart sova bredvis varandra igen!

Men vetu vad? Du ska få moppebil! :)



Jag älskar dig, de vet du!

2008-11-12 @ 08:37:51
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Jimmyhh

jag längtar tills vi träffas<3 jag vet jag ska få en moppebil. men glädjs inte så mkt av de när jag e utan dig och bara sovigt 3 timmar inatt. jag älskar dig<3<3<3

2008-11-12 @ 11:10:43
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0