tjulululu

tjenare hejsan tja läget? idag var jag i skolan och fick lite information om hur de gått i matten. jag har gjort 2 diagnoser 1 repetions prov och ett matte prov. och jag fick alla rätt på allt. hur underbart känns inte det när man har ig i alla ämnen. så dagen började lite stressit när jag gick upp allt för sent men fick i alla fall en trevlig frukost med syrrans kille lasse och så tog vi en cigg efter frukosten tillsammans. då kollade jag på klockan och såg att det var 20 minuter till jag började och jag hade inte ens tagit på mig rätt kläder. så de va bara att springa upp klä på sig ut och skrapa rutorna på bilen och sladda mot skolan. har sommardäck på bilen och de bara spinner och spinner. skulle fått vinterdäcken i torsdags men de går tydligen inge bra för mc shopen i häggvik att få in dom. vill inte snacka skit om dom för annars är dom hur bra som helst och har haft lite att göra med dom förut. men iaf efter skolan så hade jag tråkigt så jag gled ut med moppebilen lyckades hamna i arlandastad, hur nu de gick till men lite små kul hade jag. hämtade linus i rosersberg på hans praktik mekonomen. sedan var det så att jag tyckte de skulle vara bra att kolla på högtalarna och basröret så vi drog iväg till jula och provlyssnade. ett jävla tryck i grejjerna. bilen kommer fan hoppa fram när allt är installerat. diseln börja ta slut. inte konstikt med tanke på hur jag kör så då va de ju bara å tanka. de e fan svindyrt. mycket billigare med busskort men inte alls lika roligt. har tankat för drygt 400 kr på en vecka. jag har helt enkelt för låg inkomst för mina utgifter.  har en ganska rolig bild från när jag parkerade jag kan ju säga att jag kände mig ganska liten. men tyvär får jag inte in bilden i datan nu så jag laddar upp den imorgon. kvällen har vell vart lugn vart ute med bilen med linus. drog ut och körde lite med 2 andra moppebilar de va roligt- pratade nyss med andrea i telefonen. vi har faktiskt varigt tillsammans i 4 månader i morgon. wiiiiiiie glädje. 4 månader och jag blir bara mer och mer kär. kanske dags att sova lite. en speciel dag i morgon så då måste jag vara utvilad och fräch. god natt på er. puss puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Är så glad för eran skull, grattis<3<3<3

2008-11-27 @ 11:56:35
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: Håkan

Grattis!!!!!!

2008-11-27 @ 22:54:26
Postat av: madeleine

Du verkar ha träffat din själsfrände eftersom det blir starkare med tiden, bara att gratulera.

2008-12-10 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0