utbrott?

hejsan, tänkte börja berätta om i onsdag har inte orkat uppdatera eftersom allt varigt lite jobbigt. börjar med en bild.



ja de där e min dörr till mitt rum. 

i onsdags var jag i skolan en stund men hade svårt att koncentrera mig, märkte att något var fel. jag gick hem och satte mig vid datan då ringde min förredetta livscoach och gjorde mig lite sur. jag väntade hela dagen på att pappa skulle komma hem med min moppebil.  jag var hur glad som helst över att få den men ändå sur och grinig samtidigt. mamma kom hem och sa att jag inte skulle få köra för att jag inte hade några vinterdeck. då började jag bli arg på riktigt. sen vet jag inte vad som hände jag snetände och gick fram till dörren. drog knät i dörren och såg att den gick sönder. knöt min näve och slog 4 slag jag kollade på handen och det var blod över allt. mamma skrek. jag gick ner och satte mig i trappan mamma grät och skrek på mig och sa nu åker jag här ifrån jag orkar inte med de här mer kör din jävla moppebil hur mycket du vill. vi tänker bara på dig och att du inte ska krocka det första du gör. vad vi än gör så blir det bara fel. känns som att du aldrig lyssnar på vad jag säger. slå inte sönder något mer nu jimmy vi förtjänar inte det sa hon och åkte. det är ingen ide att lägga upp en bild på mina knogar. de ser bara vidrigt ut. men jag fick min moppebil och åkte ut och körde. 

i torsdags var jag med linus hela dagen och åkte runt i bilen åkte till solna på kvällen och sov med andrea. när jag vaknade i morse så var jag låg i blodsockret och kunde verkligen inte äta jag skönk ännu mer och var riktigt nära på att spy. jag började skaka på svettas och mamma och pappa fick komma. jag stängde av insulindoseringen så jag skulle stiga och sen kom pappa med nått nytt jag aldrig sätt. druvsocker på pulver så vi hälde upp lite i ett glas och så toppade jag en piggelin glass i det så jag skulle stiga efter lång tid lyckades jag stiga och jag mådde bättre. en morgon full av kaos och de va nära att att jag skulle spy och svimma och få åka ambulans men jag hade turen med mig och klarade mig. nu har jag och andrea precis åkt till väsby så nu ska vi vell hitta på något. ha de bra. puss puss

Kommentarer
Postat av: lillasyster

tokig som alltid, ja, det är den "jimmi" jag känner? :P<3

2008-12-16 @ 19:36:00
URL: http://matildaaan.devote.se
Postat av: jimmyh

haha du kan verkligen inte uttala mitt namn. men de e vell den jimmy du känner

2008-12-16 @ 19:40:38
Postat av: mullbull

men lilla du :p

2008-12-27 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0