varje natt. likadan. fel sorts rutiner?

Moppebilen jag skulle köpa var redan såld men nu har jag hittat en annan. vad är det man brukar säga rött som står för kärlek? den ända bilden på mig som jag verkligen tycker om. jag ser inte så "galen" ut. jag tycker iaf attt den är fin jag och min underbara älskling jaha här sitter man igen. som vanligt vid datan utan sömn... när ska de här ta slut jag orkar inte vara vaken hela tiden längre. de funkar i början. jag har gjort apotekets sömntest det stod att dom inte kunde hjälpa mig utan att jag ska söka läkarvård. jag vill ha andrea här nu allt e så mycket lättare då. andrea jag älskar dig mäst av allt. att ha dig bredvid är en så otroligt stor tryghet. hur underbart är det inte när du håller om mig tills jag somnar? gud vad jag älskar dig. jag återkomemr om andrea nu tänkte jag prata lite om moppebilen. den jag ville ha var självklart såld. jag tyckte de va för bra för att avra sant och så var det ju. men jag satt och kollade på blocket. hittade en röd aixam 400 årsmodel 02 den har bara gått 490 mil det är inte ens 100 per år. det är tydligen någon gammal gubbe som haft den. vilket är väldigt bra eftersom de betyder att den inte är "buskörd" och tyder på att den inte är sliten. ska bli kul med nått nytt. hur kul e de att sätta sig på en moppe på morgonen när det regnar? inte roligt alls. hur nice e de inte att sätta sig i en moppebil i sveriges skitväder och bara glida? just ja på tal om något helt annat så fick jag en panikångest attac idag när jag satt på tåget från andrea på väg till skolan. de var väldigt obehagligt kan du tänka dig hur du känner att hjärtat dunkar igenom hela bröstkorgen du skakar hejdlöst du känner att du inte kan andas och inte får någon luft sen blir du kallsvettig. det avr riktigt obehagligtoch jag kunde inte gå ut och andas eller dricka vatten usch de va hämskt. så nus ka jag till 3 olika läkare. måste operera bryta tillbax och gipsa fingret och knogen som typ gått av. knogen är i 3 bitar. läkare pga panikångest och för mina sömnproblem som jag nu verkligen börjar se som problem. igår kväll när jag reste mig från sängen så ramlade jag ihop benen orkade inte bära mig. kanske dags att börja avsluta detta inlägg men kanske kul att skriva finns inte så mkt annat att göra den här tiden på dygnet. andrea är den bästa och underbaraste flickvän man kan önska sig och hon är bara min. andrea du är det finaste jag har och jag älskar dig mäst av allt. tänk att vi vart tsm i 4 månader om 13 dagar. tiden går så fort med dig allt bara flyter på och det är så himla underbart. jag är berädd att göra allt bara för att få leva resten av mitt liv med dig. jag älskar dig. orkar inte fixa så bilderna och texten hamnar snyggt mot varandra god natt<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: malin

ni är såå sööta tsms <3333333

2008-12-27 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0