kaos

hej. under denna dag har det hänt mycket. jag vaknade med min underbara flickvän vid min sida. vi åt frukost och sen gick vi ut med fredrik och delade reklam. pappa var snäll och tjussade hem andrea och när vi kom hem var det dags för att fixa mpppen. min variatorrem skulle bytas men de gick åt helvete och jag började bli sur på pappa. andrea skickade sms till mig som gjorde mig väldigt orolig att hon tänkte lämna mig, jag var sur på pappa och nu började jag må dåligt. jag kastade mobilen i väggen och pappa gjorde mig bara argare. han kom fram till mig och jag slog honom i magen:S  jag sparkade sönder dammsugaren och gick ut för att röka så jag skulle lugna mig lite. pappa gick efter jag stod och rökte så började vi prata jag bara grät. jag gick till förrådet och drog armbågen i fönstret. rutan gick sönder. pappa skrek att nu skulle jag skärpa mig nu e det nog. lsuta nu. jag blev argare och slog i fönstret en gång till nu var det glas överallt och jag fick välldigt ont. pappa backade... efter ett tag började vi prata. jag berättade för honom hur jag mådde. han började lyssna. jag ahr aldrig tidigare kunnat prata med mina förälldrar så det var skönt när han lyssnade. vi försökte lösa lite problem och jag fick honom att tänka imorgon ska jag till bup (barn och ungdoms psykiatrin) för att kolla om jag kan få en tid för att sedan kolla upp om jag har panikångest. pappa ska ta ledigt imorgon så att vi kan åka till bup och sen även lämna in min kära moped på verkstaden. sen senare på kvällen så började jag smsa med min älskling. vi ska träffas på tisdag jag längtar jätte mycket. nu sitter jag i soffan och ahr lite ont i armbågen och är med linus. vi kan vell sammanfatta dagen som lätt kaotisk. sov gott iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla lilla älskling<33

Jag finns här och stöttar dig, det vet du!

2008-10-12 @ 23:38:56
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: jimmyhh

jag vet det älskling. jag älskar dig. atck för att du finns

2008-10-12 @ 23:58:37
Postat av: Linus

vi bara steker jimmy ;) <3 det var mys på soffan

2008-10-13 @ 12:26:10
Postat av: Linus

Skäms du inte lr?! :S

Jvla psykbarn..

Sådana som du förstör fan världen..

Die die die die die die ( Die = Dö) psycko*

2008-10-16 @ 18:30:16
Postat av: Anonym

Helt jävla cp i huvet...

2008-10-16 @ 18:38:36
Postat av: jimmyhh

jag skäms inte. jag vågar vara stolt över den jag är. men de verkar inte du kunna vara. skäms du så mkt så du inte ens vågar säga ditt namn du heter inte linus. jag är ett psykbarn jag ahr legat på psyke. låt mig förstöra världen då eller hindra mig? ja vi alla ska dö någon gång även du. cp i huvudet kan jag vell också vara om du så gärna vill men vem e de som ska skämmas och är cp i huvudet om du inte ens vågar stå för vem du e? d e går bra att va kaxig så länge du gömmer dig i någonannans namn va? att du orkar

2008-10-16 @ 22:36:02
Postat av: Madeleine Sahlin

Vilken klippa till pappa du verkar ha. Något att uppskatta =)

2008-11-17 @ 15:09:20
Postat av: Razmus 9mm elev

jag tycker du e så jävla cool som vågar stå för vad du säger, och att du e så ärlig :)

2009-02-18 @ 09:47:00
Postat av: Charlie

Hej Jimmy! Du är verkligen en stark person, det beundrar jag! Jag skulle också vilja ha den styrkan. Coolt! Läs gärna min blogg =) Ha det bäst!!

2009-02-18 @ 09:47:50
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: Razmus 9mm elev

jag tycker att du är stark, och jag hoppas att du kanske skulle kunna komma berätta för oss i klassen om dina erfarenheter :)

2009-02-18 @ 09:50:07
Postat av: Marcus 9mm

Hej jag måste också säga att du är å jävla cool att stå för vad du tycker så där det skulle aldrig jag kunna göra det är så man är riktigt modig.

Fortsätt så! :)

2009-02-18 @ 09:54:24
Postat av: jimmyh

vad roligt att min första inlägg i bloggen fortfarande får kommentarer. tack <3

2009-02-19 @ 02:27:54
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0