lugn dag men mycket gjort

pappa väckte mig vid kl 8 jag låg länge och vred mig på soffan men tillslut var det dags att hoppa upp. vi tjussade linus till sollentuna. sedan var det dags att åka till uv-glas och lämna in fönsterkarmen till rutan jag slog sönder igår. sedan var det dags att vakna så jag och pappa åkte ner till konditorit och drack varsin latte och jag åt en liten bakelse. nu var det dags att åka till statoli hyra släp lasta på moppen och lämna in den på verkstad. vidare åkte vi och slängde massa soppor. nu var det dags att åka till astrid lindgrens barnsjukhus och ta ögonbotten fotografering. vidare till barkarby och tittade på bilen pappa skulle köpa. nu var det äntligen dags att åka hem. när jag åkte hem så smsade jag linus och bad honom komma ner. vi satte oss i carporten och slipade lite bmx delar eftersom den ska fixas lite med och lackas. jag åt middag sen gick jag till grimbo och träffade rikard. jag orkade inte vara ute så jag åkte hem och spelade kort med mamma och pappa. jag sitter nu i soffan men ska gå upp och ringa andrea. god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0