Det handlar inte om hur man har det utan hur man tar det

hej alla underbara människor och alla andra. nu var det et tag sen sistmen det betyder ju bara att detfinns extremt mycket att prata om. vi började lovet i väsby och bara tog det lugnt och hade det mysigt. kröp i säng inte allt för sent på kvällarna och vaknade udvilade på morgonen.

Solen sken och jag kände mig ju bara tvungen att tvätta min moppe. andrea hjälpte till och den blev riktigt vacker ni måste ju få en bild.




För er som inte vet så är det en yamaha aerox. årsmodel 2008.  Jag tycker att den är riktigt fin.

Jag och andrea tog moppen till cykel huset och köpte en down hill slang till bakdäcket på min cykel. 

sen någon annan dag, jag kommer inte ihåg vilken. (har ingen tidsuppfattning när det är lov) Men iaf jag och andrea var med linus och tänkte grilla. vi tänkte, varför ringer vi inte matilda? Jag ringde matilda och sen åkte jag och hämtade henne. Andrea lyckades hitta våran nya fritös, mumsigt med pommes frites :)

den skulle stå på ett plant underlag, sladden var förkort och vi hade ingen förlängnings sladd men visst var vi kreativa?



Alltid lika bra på att lösa problem :)



Linus vart har du handen? fy på dig :)



Där satt handen mycket bättre :)

senare på kvällen blev det kallt. prolemlösaren jimmy tänder en brasa :)



sjukt jävla tryck i den där lilla saken. ni ser ju lågorna. den gav ordentligt med värme iaf :)

Och en bild med blixten på så ni får se hur den där grunkan ser ut :)



så ser den ut.

Nu får vi ju inte glömma att jessika kom senare på kvällen, jag har några bilder på henne men ingen jag kan lägga upp utan att hon blir sur tror jag.

Sen var det vell lugnt några dagar. Solen sken på morgonen så jag och andrea har ätit ute i solen på baksidan. jätte mysigt :)

i förgår sov linus här hos andrea. vi drog till naken berget och träffade massor utav folk. jag och andrea blev plastföräldrar åt axel som vi nu kallar vår son. en riktig steekare. haha men vi hade det verkligen trevligt.

igår var det lugnt men idag har det flygit på ordentligt.

Vi blev väckta i morse vid 7. inte allt för kul jag vred mig och låg kvar i 40 minuter till. fick äta frukost i bilen på väg in till sjukhuset. det var ett återbesök. jag tog ett ekg och blodtryck det låg bra men jag ska dit igen nästa vecka och ta ett ultra ljud. nej jag är inte gravid. haha skämt och sido.

pappa skjussade hem oss till andrea. där stannade vi inte länge fören vi åkte vidare till ava mc vid kungens kurva. där hade dom den nya microcar (moppebil) jag blev lika kär som sist jag såg den, men nu var vi där för att kolla på hjälm och glasögon till andrea. det tog ett bra tag innan hon bestämde sig. det skulle vara rätt färj allt skulle passa med varandra och ja. men tillslut hittade hon en riktigt fin hjälm.



Glasögonen lixom bara smälter in. jag tycker det blev skitbra och så är den i samma blå som moppen.

På vägen ut hittade vi självklart ett par blåa fina pro grip handtag till henne.



nu när vi ändå är i farten så kan vi ju visa kicken och växelspaken hon fick av rikard i födelsedagspresent.

Här är då kicken



Och här har vi växelspaken



Sen åkte vi vidare till skärholmen centrum och då hittade andrea 2 kjolar/klänningar. ja man kan tydligen använda dom som både klänning och kjol. hon ska köpa en svart också men den var slut där.



det var allt för mig. vi hörs senare. och glöm inte andreas blogg. som vanligt så klickar ni här . hon börjar skriva igen när lovet är slut. ni får ha det bäst och. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Pamela

vad trevligt ni har haft det. hoppas ert lov fortsätter att vara bra! =) Hon köpte verkligen en fin hjälm.

2009-04-09 @ 14:47:28
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0