Fyrhjuling

Jag kan inte vänta. Jag vill ut och köra nu. den fyrhjulingen jag la upp bild på kommer jag inte köpa då ägaren inte ville byta men nu har jag hittat en som vill byta.



Den är mycket billigare än min så han får lägga penagr i mellan. har kolalt på några andra fyrhjulingar också emn nu tror jag det blir den här. ska prata emd han och har jag tur kanske jag kan åka och hämta den i helgen. om han hinner fixa fram penagr tills dess. jag hoppas iaf.

vem vill åka fyrhjuling med mig i sommar :) ?

Hare bra pusspåre


Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag sitter där bak och håller ner farten med min tyngd =) Kramiz

2009-04-20 @ 12:04:18
Postat av: Pamela

Haha , jag vill.. skojja :P hoppas du kan få den till helgen då!! =)

2009-04-20 @ 12:45:13
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tihi jag vill, jag vill :)

kjam på dig.

2009-04-22 @ 14:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0