moppe såld, fyrhjuling köpt och 9 månader

Ja hejsan igen.

I lördags vaknade jag klockan 8 och började tvätta moppen och sätta tillbaka alla delar på den sen gick jag och andrea ut med reklamen sedan ringde peter och sa att dom var i uppsala så jag och andrea gick hem och väntade på dom. 

dom kom och kollade körde ett varv och sen betalade dom och åkte iväg.  Jag slängde i mig mat och sen åkte vi direkt och köpte fyrhjulingen.  Jag har typ aldrig kört fyrhjuling tidigare och det första jag gjorde var att köra hem den från bagarmossen. alltså genom hela stan. det var spännande. 

jag och andrea fortsatte med reklamen sedan åkte vi till solna. hon vägrade att åka fyrhjuling med mig så jag tog med mig linus till solna och andrea åkte tåg.

På söndagen så åkte jag, andrea och hennes mamma iväg för att titta på ett landställe. det tog typ hela dagen och dom kom fram till att dom ändå inte ville ha det.

och igår så hade jag och andrea varigt tillsammans i 9 månader :) massor med grattis till oss :)

Idag ska jag till andrea hon ska köra sin moppe nu när hon fått eu kortet men jag ska köra den till någon parkering så får hon öva där. 

Men iaf fyrhjulingen är buskul men en sak har redan pajjat så jag måste svettsa lite men de fixar vi. 

Var ute och körde typ 12 mil igår eller nått bara på grus vägar och i grustag hittade två shyssta bilar jag fixar bild.



Just nu gick den inte att lägga upp större. 

Men ja vad säger man är det så man gör när man tröttnat på sin bil?

jag har iaf inte tröttnat på min bil men nu funkar den iaf. jag skrev inte felet här på grund av stöld risken. fönstret gick inte att stänga så den stod med plast bara. men nu funkar allt som det ska och det e ju passande när jag inte kan köra fyrhjulingen så kan jag ju ta bilen till andrea. 

Men senare kommer jag att lägga upp bild på fyrhjulingen och kanske en film när jag har roligt på nån grusväg. 

Nu måste jag laga mat och sen ska jag vidare så ni får ha det bra :) 

Pusspåre




Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

sv; haha men det är skillnad om man är smal och känner sig tjock, men själv har jag faktiskt lite övervikt så jag har all rätt att känna mig tjock :)

2009-04-28 @ 15:15:09
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Emilia

Grattis till 9 månader! :)

2009-04-28 @ 18:45:22
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0