Adelsö

Hejsan. igår vaknade jag hos andrea sedan åkte jag till väsby. Steffie ringde och bad mig komma ner till trollholmen så jag åt frukost sedan drog jag ner dit. Var där och hade det trevligt med alla gamla människor. efter det åkte jag till andrea och vi tog en bil promenad till adelsö. vi åkte över hela ekerö och sedan tog vi färjan till adelsö och åkte runt hela ön :)


Där sitter jag bakom ratten. koncentrerad och redo :)


På färjan. nejmen oj. upp med handen :)



Lite vackert är det väll att åka färja?



Sen såg vi dom här konstiga krabaterna. någon som vet vad det är för djur?

När jag somnade igår kväll låg blodsockret högt. jag vaknade senare tog prov men hade inte sjunkigt. tog insulin. somnade om. under tiden jag sov var andrea vaken i 2 timmar och tog prov på mig regelbundet. hon somnade runt halv 5. hon tog lixom hand om mig när jag sov. är hon inte världens bästa?

vaknade och mådde illa. fck i mig lite frostis. nu känns det bättre men det tog en stund. ikväll skulle jag igentligen träffa fredilysh men han skulle tydligen på polisförhör så det går ju inte. men nu ska ni få veta han rappar och för att lyssna på hans låtar så klicka här.  Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. andrea kommer hem på lunchen sen blir det troligt vis att åka hem igen. men nu har jag hållt er lite uppdaterade så ha det bäst.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Pamela

Det måste ha vart en riktigt trevlig tur, mysigt att åka ut. :) fina bilder :D

2009-04-02 @ 10:26:28
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låter som ni har haft det mysigt :) tranor av nått slag kanske?? Vem vet?

Kram

2009-04-02 @ 19:10:24
Postat av: sandra and u know it

vilka fina bilder du har tagigt :)

2009-04-03 @ 13:18:07
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: asa

Men det är ju Tranor! Dom låter som trumpetare...och et finns tydligen 18000 vid hornborgarsjön just nu! :)

2009-04-03 @ 13:42:43
Postat av: madeleine

Vilken härlig utflykt, det bästa med att ha bil =)Man kan upptäcka nya platser tillsammans.

2009-04-14 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0