Diabetes motagningen

ska upp om 5 timmar så nu är det dags för mig att lägga mig. ska träffa min diabetes läkare 09:30. de var ju ett tag sen. men allt kommer förhoppningsvis att gå bra. jo vi avr ju hemma hos alexandra idag och hade det välldigt trevligt. meckade ihop moppe, åt pizza satt och snackade skit jag, alex och andrea och sen när vi bestämde oss för att åka hem så tog de ytterligare 2 timmar innan vi kom där ifrån. då förstår ni hur roligt vi hade. mycket skratt blev det men nu måste jag sova så jag har tid att äta frukost imorgon. kan ju vara bra att iaf få i sig frukost när man kommer till sin diabetesläkare. man måste ju visa att man sköter sig men hon lär inte vara så imponerad av min vanliga frukost. mjölk och frostis med massa extra socker. men bara blodsockret ligger bra och mitt HbA1c ligger bra så kommer hon inte klaga men nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas jag inte lyckas väcka andrea. men sov sött. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det går bra hos sköterskan ;) Man blir alltid lite nervös innan, iallafall jag, hatar när något är fel , men du kommer säkert att få ett bra långtidsvärde !! ;);)

2009-08-21 @ 10:42:27
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0