iPhone bloggning

Ja nu sitter jag här med min brors iPhone och bloggar. Den e ju bra underbar man skulle villja ha en men de funkar ju inte med comviq. Så de blir ingen för mig och så kostar den ju mer än jag har råd med. Men men jag tog en sväng förbi jimpa efter att jag lämnat andrea i Solna. Vi kollade lite på kranen då säkringen går så fort han slutaranvända den. Men jag pratade med han om arbetskläder och de skulle han beställa hem så fort han pratat med min skola. Så då får jag neon gul gröna arbetsbyxor och skor med stålhetta. Hoppas jag kan få börja jobba med honom redan nästa vecka. Vet inte vad jag ska göra idag kanske spackla lite på högtalar lådan och ta bort överflödigt spackel. Men nu har jag inte mycket mer att skriva. Uppdaterar senare. Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0