Jag kan inte sova

Nu är vi tillbaka i samma gamla probelm jag kan inte sova men orkar inte skriva om det så nu får ni lite bilder på bilen. helt ny tvättad.



fy fan vad den glänser. har ni vindrutetorkare nu också så man ser vart man kör.



fina fäljar. inte en fläck.

jag har funderat på att köpa denna underbara maskin.



dvd spelare med 2 stycken skärmar på 7 tum. billigt så in åt helvete kostar bara 1 500 kr men man måste ju spara pengar då men hoppas jag kan få möjligheten att köpa den så blir det en i bakluckan för snygghetens skull och en fram för passageraren. men nu ska jag roa mig med något annat sova blir det iaf inte så kanske uppdaterar mer under natten. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0