kan någon förklara?

Detta tycker jag är välldigt konstigt. barn modeller. okej att ar är modeller för typ h&m och sånna butiker då dom klar barnen i vanliga kläder och fotograferar dom. in i katalogen sen är allt klart men detta är ju helt galet konstigt. jag och andrea kollade på the tyra banks show och då var det en 2 årig flicka som gick på cat wolk eller hur de nu stavas. hon gick där med smink, klänning och håret uppsatt med någon prinsess krona. det spelade ingen roll om hon förlorade eller inte för hon apploderade och blev lika glad iaf. så hon förstår ju inte ens avd det är hon gör. när hon kom 2a i en tävling sa hennes pappa. jag tycker inte om att se henne misslyckas nu måste jag förklara för henne att det inte är hennes dag idag. asså seriöst hon kom 2a och han säger att hon misslyckades? vad händer med världen? hur kan man tvinga sina barn till detta. dom är inte ens medvetna av vad dom håller på med. okej om dom är äldre och säger själva att dom vill men detta är att deras föräldrar tvingar dom till det. och träning är absolut inge bra i deras ålder. som förälder har man ett stort ansvar och även stor makt. den skall inte missbrukas. nej usch mina barn ska iaf inte blå några modeller så länge inte dom kommer med förslaget och verkligen vill. för så länge dom vill så kan dom bli vad som helst. hoppas någon argumenterar vad dom tycker om detta ämne. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var skönhet tävlingra. Såg också de, håller med om att det är helt sjukt att tvinga sina barn att göra sånt.

2009-08-08 @ 02:18:57
Postat av: andrea

såg också programet. har för mig att han sa att barnet hade valt att delta i skönhetstävlingarna själv, seriöst ett barn på 2 år borde knappt veta vad en skönhetstävling är och än mindre ha den viljan. bra skrivet!

2009-08-09 @ 01:13:18
URL: http://hilledill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0