Mina sjukdommar

jag har tänkt lite över vad jag skriver om och kommit fram till följande. jag skriver mycket om alopecia areata eftersom att det är rätt nytt för mig då är det ju itne så konstigt att jag skriver om det. jag skriver knappt om diabetes alls men jag tror jag vet varför det är för att jag inte ser det som någon sjukdom jag ahr haft det så länge jag minns och det är en del av mig. jag känner mig som jimmy inte jimmy med diabetes för det finns bara där. de e typ som att säga jimmy med 2 ögon en näsa och en mun. det är lixom lika naturligt för mig. adhd skriver jag bara om då jag tycker att det uppstår problem vilket inte är så ofta nu för tiden. men iaf. ska försöka hitta såndär rakhyvel med vibrationer till mitt huvud så jag får bort så mycket hår som möjligt så fläckarna inte syns. sen så har mamma lovat mig en ny keps tills skol/jobb starten. eftersom att vilunda består av välldigt mycket invandrare känns det dumt att visa sig helt rakd på huvudet. jag har absolut ingenting emot dom men det blir så lätt missförstånd. bara för att jag är rakad så har jag inga hat känslor. desseutom är min flickvän inte helt svensk så det skulle vara rätt omöjligt för mig att vara rasist.

nu kom andrea ut ur duschen så jag tänkte hoppa in i den. pusspåre

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

SV: tack så mycket =)

2009-08-04 @ 13:47:47
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är din flickvän ifrån då`?:)

2009-08-04 @ 14:42:24
Postat av: jimmyh

italien

2009-08-04 @ 14:54:19
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0