Någon som känner igen?

någon som känner igen denna underbara dryck?



Root beer. smakar som jenka tuggumina. rätt skum smak men dom är riktigt goda. någon annan än jag som druckit den? hur skulle du tycka om smaken då man dricker jenka? jag gillar det iaf.

när vi var hos alexandra igår så hade hennes mamma köpt 2-taktsolja men sen fick hon veta att mopparna är 4-taktare så då fick jag och andrea 2 liter olja. kostar typ 80-120 kronor annars per liter så de va snällt :)



tack så mycket. men nu ska jag snart åka och hämta andrea vid västra skogen. sedan vet jag inte hur länge vi stannar här innan vi drar till väsby. men jag hör av mig. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Root beer verkar intressant, e de alkohol i den, var köpte du den? :D

2009-08-21 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0