Nu är jag arg

Riktigt jävla arg. för att slippa polisanmälningar så tänker inte jag säga ett jävla namn i detta inlägg. men hans sida jag står på kan vi kalla x.  men hur i helvete kan ni sparka på den person som ligger ner. hur i helvete har ni samvete att spotta någon i ansiktet. det jag säger här är inte något ni bokstavligen talat gjort men det är fan samma sak. och du din jävel när du läst detta vet du garanterat att det är riktat mot dig. du säger att du ska slå ner honom men när du träffar honom så VÅGAR DU INTE ens titta på honom. hur i helvete e du skapt människa? jag vill dunka vett i skallen på varända jävel som öppnat käften. jag skiter i hur hatad jag blir för detta jag viker mig inte. jag tänker stå framför x hela jävla tiden. folk snackar skit om x när dom inte ens vet vad han gjort utan bara lyssnat på fucking falska ryckten. ni kanske vet lite fakta men folk som inte har något med honom att göra ska nu plötsligt börja stampa på honom. hur i helvete funkar ni. när allt är bra så finns ni inte där men när han redan mår dåligt ska ni stampa på honom. mitt hat bara växer mot er som inte ens vet vad ni pratar om. om ni stampar på honom tillräckligt länge och han begår självmord så är det fan ni som har mördat honom. fattar ni vad detta kan leda till? fattar ni vad ni håller på med? och du som säger att du skulle slå ner honom men inte ens vågar titta på honom. vad händer när du säger att du ska slå ner fel person som kommer att knulla sönder dig när dom ser dig? va. du kommer få bäras iväg i en liksäck när du bråkat med fel person. tyvär är du för patetisk för att få förstöra mina straffregister. alla vänner du haft dissar dig när dom väll känner dig ordentligt. du skaffar nya hela tiden men ingen stannar kvar i längden. du säger att du aldrig skulle kunna hålla på med någon av dina kompisars ex pga RESPEKT men du har brutit det, du har fan inte jävla respekt alls. du vågade jiddra med x på sms tills jag började snacka. är du rädd eller? eligt dig är du fucking föredetta gangster lilla mig borde du kunna klara av. eller du kanske ska köra över mig med en blå volvo 240. du säger att det finns en människa du tänker döda men du är fan inte ens kapabel till att slåss. mitt hat växer och jag tänker alltid stå framför x och alltid finnas där för honom och alltid backa upp honom. så bråkar ni med han så bråkar ni med mig. ta reda på fucking fakta innan ni börjar jiddra.

till er som inte bråkat så säger jag pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0