Nu känns det bättre

nu ligger jag på 12,5 det är lite högt emn jag kommer garanterat att sjunka mer och förmmodligen även bli låg någon gång under natten. jobbigt när man tar för mycket insulin så att man blir låg senare. men glad att jag slipper byta nål och så. skönt att det löser sig. men jag har funderat lite på de där med frågestund. vet inte riktigt om jag har tillräckligt med läsare för det men ni kan ju alltid ställa en massa frågor så ska jag försöka svara på dom. jag skulle uppskatta om ni inte är anonyma när ni frågar. men de e klart att de går. bara att vissa frågor vill jag veta vem jag svarar till. men men det e bara att fråga. skönt att jag sjunkit i blodsockret nu men jag är fortfarande sjukt törstig. mår lite illa också kan ju bli så när man sjunker för snabbt i blodsockret. men nu ska vi se om jag klarar av att somna. hoppas det. annars blir det fler uppdateringar under natten men lyckas jag somna så hör jag av mig imorgon. nu ska jag hämta en stor kanna vatten sen blir det att försöka sova iaf pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0