Satan vad det regnar

ja jag tror fan man skulle få blåmärken om man gick ut i det här. och det är så ironiskt den enda fucking jävla dagen jag inte har min bil och måste ut och åka moppe så regnar det . det är ju helt otroligt varje dag jag satt mig i bilen har det typ varigt 30-40 grader varför och jag ahr hållt på att dö. det gör ju inget om det regnar så här när man har bilen men just idag den enda dagen jag inte har min bil så blir det såhär och vad det än är för väder så MÅSTE jag åka till andrea ikväll. pappa kan inte tjussa mig för dom drar imorgon och hur ska då jag och andrea komma tillbaka hit? åh just idag av alla jävla dagar. jag blir så sur. iof är det rätt mysigt med det här regn ljudet men det är inte som att regnet faller till marken utan mer som att det slår i marken. helt otroligt.



bild på regnet i poolen. det var allt för stunden. uppdaterar snart igen. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Miranda

sjukt snuygg header!

2009-08-11 @ 14:31:11
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0