tror du jag var trött eller

jag somnade halv 7 imorse och var därför inte så pigg på att gå upp klockan 10 då pappa försökte väcka mig. men som tur var fick jag sova i 2 timmar till. men nu kommer vi till nästa fråga hur lyckas man sova så här?



hur går detta till är jag somnade med huvudet där jag nu har fötterna? förmodligen har jag satt mig upp i sömnen och sen lagt mig åt andra hållet. men sen hur man lyckas få upp benet på ryggstädet och få det att ligga kvar där och desseutom sova så är ju helt otroligt. sen att jag somnade med kläderna på var ju lite oplanerat. jag hade lixom precis tagit på mig dom då jag somnade. kunde lixom inte fått somna lite tidigare. men iaf så där sov jag i natt på soffan. eller ja i morse. ha det bäst så uppdaterar jag snart igen. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Pamela

Kan tänka mig det, ska försöka bättra mig, har haft det riktigt jobbigt ett tag, men nu är jag tillbaks eller jag hoppas det i alla fall :D

2009-08-11 @ 23:27:30
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0