vandrande apotek eller knarkare?

på morgon tar jag 30 milligram ritalin på kvällen 10 milligram medikinet. men de räcker inte. jag kan inte sova och aggresionerna är ganska grova men aggresionerna hoppas jag dämpas men nu ahr jag iaf fått sömn tabletter.



ja nu ska man börja med 25 milligram propavan också. så jag experementera mig fram om jag behöver 25 eller 50 milligram. men det märker vi ju. känner mig snart som ett vandrande apotek. har 3 grejer i fickan så jag kan ta blodprov en insulin pump som sitter fast med slang i magen eller benet och så 3 tabbletter dagligen. börjar känna mig som en knarkare. men hoppas väll att det funkar kan inte göra så mycket annat. första dagen idag med sömn piller. hoppas det ger någon eftekt. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min mamma tar propavan, man sover gott med dom, om man väl somnar, tro mig jag har testat ^^ omedvetet xD

2009-08-26 @ 14:36:26
URL: http://aluxhs.blogg.se/
Postat av: tobys.se

Jag har ADD och likaså min mamma.



Hon blev agressiv av Concerta och fick byta till Ritalin. Och det blev mycket bättre.



Men mediciner fungerar inte likadant på alla, du kanske borde byta? För blir du agressiv av din medicin är det en allvarlig biverkning som KAN bli värre...

2009-09-18 @ 02:25:44
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0