ändrade planer angående köp av mick och mixer

jo nu är det så här att jag har hittat lite dyrare saker men mycket bättre. mick, sladd och mixer kommer sluta på ungefär 3 000 kr. men det är garanterat värt de då denna mixer har mycket mer än den andra och då denna mick är betydligt bättre än den andra. så här ser grejerna ut.

Ny mick:



kommer passa perfekt till mitt svarta stativ och puffskydd.

mixer:



4 stycken mick ingångar. det är jag ju inte alls i behov av nu men vem vet hur framtiden ser ut? nu är den ganska dold på den här bilden men den har en liten skärm som visar 100 olika effekter så att man tillexempel kan ha reverb på när man spelar in istället för att lägga på det efteråt.

sen så måste man ju självklart ha en mick kabel. 5 meter lär ju räcka. funderar på att åka in och köpa den på jam nu i mellandags rean då dom har mellan 10 och 50% rabatt på allt. för micken och mixern kommer jag ändå inte ha råd med fören jag fått mina pengar vilket förhoppnings vis är någon gång i januari/februari. så nu är det bara vänta på att pengarna ska åka in på kontot sen så ska det handlas :)



Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0