Det ända som kan hindra dig är din psykiska styrka

var hos en läkare idag. jaha vad e fel på dig sa han. jag förklarade allt sen så undrade han om jag hade några sjukdomar och diagnoser. jag skrattade och sa jodå, diabetes, adhd, njurarna, alopecia unviversalis, han tittade på mig och sa det är otroligt. då funderade jag lite och tänkte? va?
jag säger ju alltid själv att det ända som gör att du kan misslyckas är om du ger upp psykiskt. men är du stark så går det mästa och han satte sig och sa. med det där självförtroendet du har så kommer du överleva dom flesta sjukdomarna. han tyckte det var otroligt att jag var så positiv sen undrade han ju så klart om vi hade några andra sjukdomar i släkten och när vi nämnt alla så tappade han hakan. men hur som helst så hade jag ju mitt järnvärde från förra läkaren som skulle ligga på 120-140 men mitt ligger på 171 och då sa han att som 16 åring så ska man absolut inte ha så högt. de ska inte gå att ha så högt så du måste ha fått nån annan sjukdom som gör att det blir så. vad tänker man då? jippi? nej men iaf så ska jag till provtagningen i morgon och ta istortsätt alla prover som går att ta sen skulle han få in svaren och titta lite så ska jag träffa honom igen den 12e januari. så man får inte ha brottom men han sa ju att blir de akut så får du ju åka in till akuten svårare är det inte. så nu är det bara vänta och se vad som kommer hände. om jag blir sämre eller inte. nu tycker ju jag att jag försämras lite hela tiden så ska bli intressant om man klarar en jul utan sjukhus. det var det jag hade att medela om.

pusspåre

Kommentarer
Postat av: kickan34

hoppas du klarar dig utan sjukhus på julen.. :O Kramar

2009-12-16 @ 04:09:31
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Trinidaz

Du har så rätt i det du skriver. Jag har själv ADHD inte låter jag det hindra mig?



Visst kan man känna av det ibland , och ibland får man verkligen kämpa. Men den här "sjukdomen" eller vad man ska kalla det. Får inte och ska inte ta över mitt liv !

2010-04-08 @ 12:45:02
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0