en dag i studion, ny låt på g

yes idag har jag, anden och freddiie vart i studion hos anden. andrea kom senare och var med en stund. jag blev jävligt taggad på att göra en ny låt och med turen på min sida så hittade jag ett direkt. började skriva lite på första versen och sen helt plötsligt var den klar. första versen asså. men jag vet vad jag ska skriva så det tar nog inte så lång tid innan låten blir klar. riktigt skönt beat är det. jävligt grovt :) sen så har jag fixat inspelningsprogrammet på bärbara datan nu så det är riktigt nice. men jag har inte så väldigt mycket mer att skriva än att jag ska dra in till jam imorgon och köpa micksladd så jag slänger upp lite bilder från dagen.



freddiie mitt "lilla" barn.



lever för det här.



freddiie skriver lite.

det var allt för mig just nu.  ska fortsätta skriva lite på låten :)

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0