en kanyl i varje arm och galet chill i studion

ja senaste dagarna har spenderats i studion, det har varigt galet nice där. sen så kom ju andrea hit och då visste jag att hon inte skulle va så intresserad av att vara där men eftersom att anden fått en kattunge så ville hon ju knappt gå därifrån sen. ja som sagt har jag inte hunnit göra så mycket annat då vi vart i studion men här om dan så köpte jag och pappa julklappar. måste säga att vi är jävligt effektiva. 16:00 så kom vi in i kista centrum sen åkte vi bil till sollentuna centrum och lämnade sollentuna centrum klockan 16:46 . så på 46 minuter han vi med 2 olika köpcentrum åka emellan dom och köpa julklappar till mamma, bror, syster och andrea. det känndes ju bra det iaf. och så idag var jag och skulle ta prover. det här är helt sjukt. först var jag ju hos en läkare för nån vecka sen. tog några prover som visade det där med hemoglobin värdet som var alldeles för högt. kom till nästa läkare då jag fick ta prover en gång till, och nu idag så var jag tvungen att ta prover igen. hon började i högra armen men fick inte tag i blodådran så hon grävde runt lite och sa säg till när det gör ont. men jag sa till henne direkt. du det är ingen idé att gräva runt, ta i andra armen istället. hon bliv lite chockad och innan hoon skulle ta i andra armen sa hon. du är inte rädd för att bli stucken va? öh nej har haft diabetes sen 1994 så det är ingen fara. sen så lyckades hon i den armen och nu har jag totalt 4 kanylhål i armarna. ser ut som en liten knarkare. men nu kanske man kan få veta vad som är fel snart iaf. nej dags att slänga upp lite bilder ifrån studion.





pusspåre

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hade sju stickhål i vardera arm, för miina ådror inte tycker om att bli stukna.. och de bara för lite urinvägsinflamation -.-

2009-12-24 @ 14:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0