helt död



vet inte vad det är. men jag har ingen aptit vid frukost och lunch hur hungrig jag än är så när jag väl gott runt och vart hungrig hela dagen så kan jag äta en normal portion middag utan problem men inte mer än så. jag vet inte vad det är men jobbigt är det för jag är trött hela tiden och har ingen ork alls. orkade gräva i 5 minuter på jobbet idag sen va jag helt slut i kroppen och har varigt det sen dess. så jag vet inte vad det är men imorgon ska jag jobba och sen är jag ledig från torsdag tills måndag så 4 dagar ledigt sitter inte fel och de blir dessutom välldigt sköt och så kanske jag kan fokusera på att göra lite viktiga saker men torsdag och fredag ska jag nog bara ta det lugnt. kanske fortsätta på någon av låtarna. men nu ska jag ta och lägga mig har inte somnat innan halv 1 senaste dagarna och de är inte så himla bra när jag ska upp kvart över 5 imorgon. så nu blir det till att sova så kommer jag nog bara ta de lugnt efter jobbet imorgon så vi ses då så kommer jag kunna uppdatera bloggen ofta på torsdag, fredag och söndag :)

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0