Jimmyh & andiamo

Nu sitter jag här med broders iPhone. Idag har det vart värsta sköna dagen. Vaknade hos andrea sen raka vägen till Väsby för att ta blodprover. Efter det blev det till att va ute och sladda med jonas i hans a-traktor. Det gjorde vi några timmar och det va galet nice. Sen bar det av hem till anden. Jag var galet taggad på att rappa så jag körde nästan alla mina låtar live för honom och det är så galet nice att köra framför folk. Nu var det ju bara han som va där men skulle inte banga på att köra inför flera det va en galet nice känsla. Jag älskar musiken och har mer eller mindre börjat leva för den. Imorgon ska vi träffas och göra en låt tillsammans. Jag längtar galet mycket. Låten kommer bli tung bror. Nu ska jag roa mig med något annat. Kärlek till alla. Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0