nånting är fel men jag vet inte vad

jag är trött på dagarna. pigg på nätterna. mätt på dagarna. hungrig på nätterna. men nu är jag helt slut. har ingen kontroll på kroppen längre. de börjar kännas farligt att köra bil. man har lixom knappt någon kontroll. reser jag mig upp snurrar det i huvudet. jag har ingen kontroll på kroppen. går in i saker. snubblar.slår i armarna axlarna och huvudet i allt. de börjar kännas farligt nu. men dessa underbara läkare verkar va lite tröga på att skicka en remis och dessutom så var den läkaren jag var hos helt körd i skallen. så imorgon ska vi ringa efter remisen och om den inte är snart så ska vi besöka en ny läkare eller åtminstånde boka en tid. nått järn värde jag hade låg ju för högt. men är det någon som känner igen symtomen som vet vad det är. "yrsel, ingen aptit, ingen lust att sova, ingen trötthet på kvällen men stor trötthet på dagen. känner ingen ork eller lust. och har dålig kontroll över sin kropp, ont i kroppen och känner sig seg och emellan åt SMÄRTOR I BRÖSTET" någon som vet vad det kan vara?


Nya låten: skrev en vers idag tills min kropp svek mig och inte orkade mer. min röst pajjade och nu är jag hes. men jag ska jobba på den så mycket jag kan jag lovar och som jag alltid säger

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är en tapper man Jimmy! Jag känner med dig!

2009-12-14 @ 22:38:19
Postat av: Pamela

Pressa dig inte för hårt bara. Krya på dig :)

2009-12-15 @ 12:35:14
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

De låter som mig när jag va gravid... -.-

stackare, hoppas de går bra tillslut!

2009-12-15 @ 12:52:37
URL: http://haha ingen längre :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0