Nej nu vill jag må bra

jag somnade nångång mellan 5 och 6 i morse så när jag inte kunde sova tog jag fram ett block och de lyckades bli ett helt a4:a jag skrivigt innan jag blev klar. så de blir fina stöd ord till en ny låt. har ganska många låtar på g nu. så snart släpps väll en ny igen :) på jullovet lär man ju ha hur mycket tid som helst till att producera låtar. hoppas bara min kropp mår bättre snart. jag kan lixom bara äta  utan att de tar emot på kvällarna och nätterna vilket e väldigt jobbigt men då får man ju passa på att äta medans man kan :) känner att jag inte har så mycket roligt att säga men det lär jag ju ha snart igen så det är bara att hålla koll :)

 pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0