Ny låt imorgon

Imorgon börjar jag skriva på en ny låt. jag har flera på gång men nu kommer jag ta en i taget och sedan kanske det släpps ett mixtape men jag vill inte lova något datum då det kommer vara klart fören det är lite mer välplanerat och då jag släppt mixtape tänkte jag att ni skulle få vara med och bestämma vilken utav alla låtar som ska få en musikvideo. men jag måste fortfarande hitta någon snäll människa som kan låna ut en videokamera till mig. men hur som helst så ska jag börja skriva på en ny låt imorgon. antingen släpps låten imorgon eller så tar det en liten stund men beat och allt har jag. det var det jag ville informera er om.

pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0