Spelar in ny låt imorgon 28/12

jajamensan. jag längtar som fan. ska bara skriva klart texten sen så ska det spelas in. kommer bli så bra. hoppas jag att ni andra tycker. musiken börjar spridas nu. det är riktigt skönt,. man får lixom betalt för arbetet genom grymma kommentarer. jag skiter i pengar. kärlek, respekt och omtanke e det viktigaste. jag vill ge er alla ett stort tack. till alla som hjälpt mig att kämpa. fortsätta med musiken och få ut allt i musiken. tack som fan till alla er som lämnar grymma kommentarer. imorgon så hoppas jag att jag kan släppa låten. beror på att om jag hinner bli klar men det tror jag. ni får ha det grymt bra så hörs vi snart igen :)



ÄLSKA, ÄLSKA, ÄLSKA. jag lever för musiken!

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0