Underbara julklappar

tjena alla underbara människor som är inne på min blogg trotts att det faktiskt är julafton idag. detta är mitt första blogginlägg på min nya egna data. nu när jag fått en egen data som dessutom är bärbar kommer jag ju kunna uppdatera bloggen mycket oftare och framförallt kunna skriva nya låtar oftare. det är riktigt jävla skönt. så här ser datan ut.



den har allt jag vill ha och så dessutom så hade mamma och pappa köpt ett till ram-minne så det har vi satt i så nu har datan 4 i ram-minne. det är riktigt nice det. sen så fick jag tröjjan av andrea som jag ville ha :)



älskar färgen :) tack så mycket älskling. sen fick jag lite andra saker men orkar inte skriva ner allt. men dessa saker var ju dom bästa och finaste. hoppas ni haft en härlig julafton. GOD JUL och pusspåre 


Kommentarer
Postat av: madeleine sahlin

God Jul min goa, fina Jimmy. Drömde i går natt att jag träffade dig och Andrea på ett fik och gav er en varsin stor Julkram, det kändes så verkligt så jag tog det som ett tecken på att jag skulle höra av mig så du vet att jag tänker på dig mer än jag hör av mig. Din låt som du skickade till min facebook var superbra... men jag får tårar av texten, men någonstans finner du alltid kraften och styrkan i allt svårt.

2009-12-25 @ 09:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0