200 dagar

Hej alla läsare. Idag har jag och Andrea varigt tillsammans i 200 dagar och det är hur underbarrt som helst.
Jag har tänkt lite idag. Det är snart ett år sen jag fick alkohol förgiftning.



På bilden är jag helt borta men fortsätter att hälla i mig spriten. Hur kunde jag göra så? Hur kunde jag behandla mig själv sådär? Hur kunde jag visa mig så för mina föräldrar? Jag saknar inte alkoholen överhuvudtaget.  På bilden är det Januari och typ 0 grader ute, men jag var så full så jag inte frös. Jag förstår inte vad jag gjorde. Jag förstod inte hur dåligt jag mådde av det.



Bilden är tagen ungefär 30 minuter innan jag åkte in till sjukhuset. Jag var helt borta. Varför drack jag? Det finns många frågor jag inte kan svara på. För er som inte vet så hade jag 4 i promille, etanolhalt 4. Igentligen borde jag inte ha vaknat igen. Jag tycker att vi ska vara glada att jag gjorde det. Jag har inte varigt full sen dess och det hände den 25 april 2008. Har ni några frågor så är det bara att ställa dom.  Jag vet inte riktigt varför jag tog upp det här nu. Jag har iallafall slutat med alkoholen och är nöjd med det liv jag har. Jag har en underbar flickvän som stöttar mig genom alla svåra stunder. Idag har vi varigt tillsammans i 200 dagar älskling. Den 27/2 ska vi åka kryssning, jag, andrea, hennes mamma och mina föräldrar det kommer bli jätte mysigt.

Jag älskar Andrea jätte mycket.  De ska alla veta<3

alkohol fri och nikotin fri. Står på rätt sida om lagen. Tack till alla människor som hjälpt mig på vägen. Mäst tack till Andrea för att hon alltid ställer upp. Förlåt för igår kväll älskling.

nu får alla ha det jätte bra.

Dagens låt.

Artist: Ken Ring

Låt: Äntligen hemma



Puss påre

Kommentarer
Postat av: Flickvän

Förlåt själv.

Jag älskar dig och är glad för att du slutat med allt det där.

2009-02-11 @ 18:39:37
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är en synnerligen klok människa du Jimmy. Jag är glad att jag får möjligheten ta del av ditt liv :) Snyggt med svenskan ;)

2009-02-11 @ 20:45:01
Postat av: Anonym

Nu skriver du så jag blir alldeles rörd. Vad ska du sluta... du har en stor själ.

2009-02-11 @ 22:15:28
Postat av: sandra

du ha en fin blogg :) bra att du slutade med alcohol. grattis till eran 200 dagars dag också :)

2009-02-18 @ 09:40:43
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad stark du är som har slutat, du är ett föredöme för andra!

2009-02-18 @ 09:49:05
Postat av: ida

Vad modig du är som vågar berätta om allt, starkt gjort !

2009-02-18 @ 09:52:16
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0