38.5

hej människor nu var det allt för längesen jag hörde av mig. jag har varigt sjuk och inte haft någon ork att sätta mig och skriva. 

måndag: 

jag var hemma underdagen för jag var lite halv sjuk men kände mig tillräckligt pigg för att åka och hämta andrea. på hem vägen åkte vi förbi media markt för att lämna in hennes telefon på lagning de skulle ta 2-4 veckor tycker de e ganska oacceptabelt att det ska ta så lång tid. vi åkte hem och gjorde inget mer specielt den dagen. 

tisdag: jag reste mig upp ur sängen runt halv 9 och kände mig pigg men de var jag igentligen inte. jag tvingade mig till skolan för att göra nationella provet i svenska, det var läsförståelse delen. satt i 70 minuter och tiden rullade bara på, jag blev själv förvånad att jag hade kvar koncentrationen under hela provet utan att behöva anstränga mig, det var skönt. gled runt lite i skolan sen åkte jag hem. satt bara vid datan och kunde inte längre andas genom näsan eftersom den var så täppt, jag kände mig varm så jag tog fram febertermometern men tänkte inte kan jag ha feber det har jag ju inte haft sen jag var 5 år. satte termometern under armen sen när jag kollade på den stod det 38.5. blev väldigt förvånad men ja hade feber iaf och la mig på soffan och hade allmänt tråkigt hela dagen tills sent på kvällen då min underbara andrea kom och tog hand om mig. massa kärlek. 

idag: idag har jag bara varigt hemma och inte gjort någonting. ska försöka ta mig till andrea idag det vore riktigt mysigt. uppdaterar förmodligen ikväll det beror på hur jag mår ni får ha det så bra pusspåre     

dagens låt "vem" med sober                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0