bloggarnas blonda drottning

hej alla människor har inte orkat skriva något eftersom att jag fortfarande är sjuk. men nu ska jag ta mig tid till att skriva lite men först lägger jag upp detta videoklipp eller aa det e ju bara en låt men den handlar om blondinbella och det är rmk som gör den lyssna och skratta. haha det e lite rolig. 


sen sist jag skrev så har det nog inte hänt något som är värt att skriva om. jag har bara legat sjuk hemma eller igår tog jag mig faktiskt till skolan. åkte ifrån andrea sen när jag kom till skolan så kände jag fan de här känns inte bra de e varmt. jag visste att jag hade feber men det kändes ju inte så farligt när jag åkte hemifrån. det var nationellt prov i svenska så jag gick in i klassrummet och satte mig, men va fan det rinner ju svett på ryggen, det blir varmt, varmt, varmt, jag kockar över. det börjar rinna svett i pannan och på armarna nu är hela kroppen genom blött och min lärare kommer fram till mig, jimmy hur är det? funkar det inge bra att skriva. nej, nej jag klarar det inte jag måste hem. vad är fel? jag har feber. oj jimmy jag ser ju hur det rinner i pannan på dig. du får göra ett annat prov senare kör hem försiktigt nu. det var riktigt jävla obehagligt. jag åkte hem och det blev bättre tillslut. 

idag har jag inte gjort någonting har legat hemma hos andrea hela dagen spelat bloons tower på www.coolaspel.se och druckit massa kaffe.  jag har inget mer roligt att berätta.  det blir ingen reklam utdelning i helgen så jag kommer nog ha tid att skriva och hålla er uppdatarade  nu ska jag bara ladda upp dagens låt sen får ni ha det så bra. här kommer den  "du kom som en ängel" med fonky fresh 





lyssna och njut, ha det bra allihopa pusspåre

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hallå Jimmy! Hur mår du? Är du fortfarande sjuk? Hoppas att det ger sig snart... Vi hörs online, det finns lite info på Ningsidan... :)

2009-02-09 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0