En kopp kaffe

hej alla fantastiska läsare. idag var det sovmorgon. jag och andrea gick upp vid tio tiden och jaga tor jag ätit en av värdens godaste frukostar. jag var sugen på toast men osten hade möglat så jag fick ta mozarella och det var super gott. andrea gjorde sig i ordning för att åka till stallet där hon inte varigt på 2 år. jag åt mina super duper goda mozarella toast och sedan tjussade jag ned henne till centrum där hon skulle möta jade. så nu har jag precis kommit hem och sitter i soffan med min kaffe kopp. idag ska jag sitta här och mysa tills andrea kommer hem. vi ska åka till barkarby och hämta hennes mobil på media markt. den har varigt på lagning. sedan ska vi hem till mig i väsby och mysa hela kvällen. trevligt med alla nya läsare och stort tack för alla underbara kommentarer. fortsätt kommentera. ni som skrev länk till eran blogg ska jag självklart besöka och kommentera. ni får ha det super duper bra puss påre

Kommentarer
Postat av: Charlie

Tack för svaret! Ja, det halsbandet var verkligen fint =) Tack för att du tyckte min blogg var fin :) Ska bli ett nöje att följa din blogg!!

2009-02-18 @ 12:25:00
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: Charlie

Ja Madeleine är en klippa! Tack så jättemycket och detsamma =)

2009-02-18 @ 14:23:26
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: Pamela

mums vill också ha en kopp kaffe, så man blir pigg det skulle faktiskt behövas.

2009-02-19 @ 10:29:50
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0