helkropps massage

Hej alla läsare ska vi dra en liten genomgång av dagen. Jag vaknade vid 12 av att Andrea låg och pussade på mig. kan man vakna på ett bättre sätt? jag gick upp och åt frukost. typ 6 stycken rostade bröd och några koppar kaffe. Sen gjorde vi väll inte så mycket innan vi åkte ner till Solna centrum för att Andrea ville kolla på Klänningar. Sen om vi kollade på klänningar när vi väl var där är ju en annan sak. När vi kom ut till bilen så såg vi den knappt. Full av snö och is. Det finns ju inget värre än att behöva stå och skrapa rutorna. vi åkte iaf ner till centrum och gick bara runt och kollade på det mesta. sedan åkte vi hem och åt middag. efter det begav vi oss till ica maxi för att köpa stig larsons bok aldrig fucka upp men bokrean börja ju inte fören imorgon och desseutom stod det 79 kr på skylten i tidningen stod det 69. men vi köpte ett 15 pack piggelin, fyllde på spolarvetska i bilen och åkte hem. Väl hemma så fick Andrea för sig att baka Neger bollar så då gjorde vi det. Under kvällen har vi bara suttit i soffan och kolalt på tv men nu ska jag faktiskt få en helkroppsmassage av min underbara flickvän så nu har jag inte tid att sitta här längre :) Ni får ha det super duper bra och kommentera jätte mycket. pusspåre



Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du får det mysigt ;)

2009-02-24 @ 15:49:56
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se
Postat av: madeleine

Hur kommer det sig att du vill läsa den boken, berätta! Blir alltid nyfiken så jag inte missar något. Hoppas du ger Andrea helkroppsmassage ibland också =)

2009-02-25 @ 08:36:55
Postat av: Pamela

Nej va lyxigt :)

2009-02-27 @ 15:47:17
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0