Mobilt bredband

Hej nu har jag tid för ett riktigt inlägg. jag vaknade vid halv 11 i morse och var lite låg. jag gjorde rostat bröd och lite kaffe sen satte jag mig vid datan och åsa var inne på msn så då kom jag på att hon skulle ge mig ett mobilt bredband. Vi bestämde att jag skulle komma in till sveavägen och hämta det. jag satte mig i bilen, det tog 10 minuter in till svea vägen sen kom det jobbiga. jag skulle hitta rätt nummer och sveavägen är ju typ en kilometer lång. min gps hittade inte till det nummret dit jag skulle. men efter 20 minuter hittade jag rätt. det började bli lite stressigt för då var klockan 11:40 och jag skulle ha nationellt prov klockan 1. när jag var vid Huvudsta grillen ringde linus och var snart vid solna station så jag åkte och hämtade honom så jag fick lite sällskap. Tillbaka hem till Andrea och hämta alla grejjer. Nu var det 35 minuter till provet skulle börja och det tar 35 minuter att åka. gasen i botten mot skolan. jag kör till järva innan jag bromsar över huvud taget. nu har jag en buss framför mig och dom är för långa för att jag ska kunna köra om. bussen låg i 20 på 30 vägen och jag började bli riktigt stressad och galen. det blir 50 väg och bussen ligger i 30. Jag börjar pressa bussen men det hjälpte inte. När jag var vid polishögskolan hade jag en kvart på mig och fråga mig inte hur men jag han. Jag kom till skolan och Thomas sa att jag precis skulle börja så jag gick mot lektionen då möter jag min lärare och han sa att tjejerna skulle göra provet först. Vad roligt då har jag typ stressat ihjäl mig helt i onödan. vi fick sitta i korridoren och vänta i 50 minuter innan provet och då hade jag stressat som fan till skolan så var jag tvungen att sitta och vänta. Efter provet åkte jag hem och skulle hjälpa Thomas att sätta på våran takbox på hans bil men den passade tyvär inte. jag gick in slog på kaffet och kopplade in mitt nya mobila bredband.



chattar med Andrea hon verkar inte må så himla bra. Pappa ska hämta henne om en halv timme så snart får jag träffa henne, hoppas jag kan göra någonting bättre. idag ska mina föräldrar bort och jag och Andrea är ensamma hemma. Det ska nog bli mysigt iaf. igår hade jag nytt läsare rekord på bloggen. Jag hade totalt 36 unika läsare och jätte många kommentarer.  Tack för alla kommentarer fortsätt att läsa och kommenterar så blir jag jätte glad. nu ska jag dricka lite mer kaffe och bara ta det lugnt. ha det bra. Pusspåre

Kommentarer
Postat av: sandra

haha verkar ha varit en stressig dag :P

va roligt att du har så många besökare :)

2009-02-20 @ 15:46:26
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Emilia

Klart man fortsätter läsa din blogg! Tycker att det är jätte intressant att läsa.

Prenumererar på den på blogglovin :)

2009-02-20 @ 15:47:47
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja, det är så smidigt. Då får man uppdateringar varje gång någon skriver något nytt, då missar man aldrig något nytt inlägg :)

2009-02-20 @ 17:27:23
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: asa

Hallå där... Du lovade att köra försiktigt.. :)Guud vad roligt det var att träffa dig Jimmy! Du är grym!

Kom och hälsa på på riktigt nån gång vettja!

/asa

2009-02-20 @ 17:54:43
Postat av: Pamela

Tråkigt att du var tvungen att sitta och vänta tills provet. Hoppas din flickvän mår bättre senare och hoppas ni får en riktigt trevlig kväll.

2009-02-20 @ 18:38:53
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: jimmyh

ja jag körde ju jätte försiktigt till dig men sen blev det ju jätte brottom :)

2009-02-20 @ 20:35:39
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0